Thursday, December 18, 2008

thx cik maizan sayang :) smbungan rindu korang grrr***

seperti janji aku nak publish lagi video rindu korang grrrr**

credit to cik maizan(mokgu_keroro) kerana memberi video nie pada aku..
:)
aku ulangi bukan aku yang menari aku hanya rakan mengelakkn mereka
:P
keji weyh aku
tp rindu korang punye gediks.:P
saksikan
:P




uols nie pecubaan pertama mereka :P ahahah makhluk tuhan paling seksi okeyh n video ke due-2




hahah se uols weh korang memang mantap lah!

cik maizan sori saye xmengikut arahan anda saye hanye mengepost di blog video ini bukan wat bende xelok kan?
nanty aku banje kaw tomyam okeh sayang?
:P
aagagag
:)
rinddddddddddddddduuuuuuuuuuuuuuuuu :)

1 biji si mencaci:

Anonymous said...

amboi!
kemain lagikss ea berjoget sakan,
dayah, ko bile lagik nak joget2 cmtu.
aku nak tengok.
kempunan pulak kang.
miahahaha.

*Asiahaha's