Thursday, December 18, 2008

rindu korangggggggg..**grrrrr**

haha.rindu lagi menjelma.rindu dorang gaks la! :(

mereka rakan same wings aku

tadaaaa...roomate tercinta
mereka yang merealisasikan aku :)
bersama roomate yang alim weyh
exam datang mcmnie la aku kat sane
futsal la sangat.:) kiteorg bajet aktif :)


mcm nie la aku! sangat rindu dorang weyh! sangat2 :)
tasabar nak smbung pengajian :)



7 biji si mencaci:

Asiah Termizi said...

uits
terselah ke-bambaman daya
ahaha
opss!
xleh ngate org.
wakakaka

edaya said...

kaw nie keji lah!
:P

BigMouth said...

pakai bedak sejuk...tak leh tahan... teringat alang mase sekolah kat asrama dulu2!!! Rindu beb...alam persekolahan...

edaya said...

hahaha..
kak alang pun smae ke pakai bedak sejuk?
tu je yang mampu kak alang oii
:P

apit said...

kalo ikut pengalaman apitkan..kalo pakai bedak sejuk nih...lagi bayk nek jerawat...hmmmm...tak takut nek jerawat ke?

edaya said...

xtaw weyh..
saje je pakai bedak sejuk
xtercapai dek akal takut jerawat..
bukan jerawat ley makan org kan?
xgitu
:P

Anonymous said...

sayang, aku pon ade gambar pakai bedak sejuk dengan roomate aku.
tapi roomate aku dia malu2 xmo aku amek gambar dia. jadi ade gambar aku jela. nti aku publish ea? lalala :P

*Asiahaha's