Thursday, December 18, 2008

hari jumaat mari :)

hye uols...
hari jumaat mari, maka dengan perintah ibunda saye bahawa setiap hari jumaat sape yang jage kedai kene pakai baju kurung.agagaga.
nape la de rules nie umi?
agagaga.

aku dh slalu sgt pakai baju krurng g class asyek pakai baju kurung je sbb malas nak pk kemeje ke blouse ke,hahah kalau bley pakai shirt xpe gak
hahaha

muke keji nak balas dendam!
aku sgt xpuas aty.
tapi nakw at cm,ne
kene ikut
mak weyh

kang die mgamuk kat aku taw la
maty aku dikerjakan

:P
agagagagag

mari mari lihat muke xikhlas me
makai baju tradisional
:P



see u all :)
muke keji weyh
hhh
bunda ampunin anaknda
:P
:)

p/s : sayang aku rindu kaw! esok kite datink taw?:D agaga sayang ** :D

6 biji si mencaci:

Asiah Termizi said...

oits!
hari ni pun guwe pakai baju kurung jugak lah! :P

edaya said...

hehehe siyah kite same jummmmm kiter sepsep:P

Asiah Termizi said...

sepp sepp tom tom :P

edaya said...

hehe gedik gedik:P

Bro Framestone said...

he...23x nie ikhlas ke x nie...xbaik lawan ckp ibu.. xikut xpe..jnji jdn sampai die tahu

edaya said...

:p
aagagga
kalau xikhlas xkusarungkan baju kebadan ku
:P
hik3
:)