Tuesday, December 30, 2008

dapat award dari budak axe nie

budak nie memberikan aku award nie hahaha berserta dengan tagged.masih yea budak budak :)

10 benda mengenai diriku
1- nama saye edaya yea adik adik
2-saye sangat sayangsayang harta benda saye :)
3-saye PHOTO ADDICT uke :)
4-saye sudah mengambil dan diambil :)
5-saye ADDICT pade makeup :)
6-tanpa makeup hidup tiada makne :)
7-hobi saye ialah mengsms si penerima sayangsayang ku :)
8-saya sayang lappie saye :) situ bnyak rahsie die :)
9-saye akk ye adik-adik :)
10-last but not least, im surely TAKEN! :)

lagi satu tag 6 orang ea...
asiah

oke... semua nama di atas jawab tag... aku tak peduli...
Peraturan untuk menerima award ini ialah:
1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag).
4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda".
Terima kasih!

3 biji si mencaci:

Anonymous said...

ouh..syg suka mekap ea..kate jer xmekap..wekkkk :P

edaya said...

mekap itu perlu lah sayang :)

Asiah Termizi said...

knpa kene perlu? ecece. ko mekap kan aku boleh?? aku tak reti mekap lahhh :P