Wednesday, December 24, 2008

hey budak rindu la :(



ini budak name die MURNI BT MUSTARI, die nie budak kelas aku,anak mami weyh cantikkk sangat sangat :)

besh weyh kawan dgn die,die nie baek,penyabar,sangat naif :) hehe sori sayang..
die nie selalu sabarkan aku sbb die taw aku nie panas baran sikit.penah one day tu,the backstabbing friends kat kelas aku nie,perangai die tah pape tah suke melagakan orang,then die cari gaduh dgn si murni nie,murni nie dah la naif semcam die pun biar jela budak tu buat die cmtu,die xmelawan,aku punye la tension tgok,then aku g sound budak tu face to face,smpaikan ketua kelas aku nie pun sabarkan aku,dak murni nie smpai menggeltar tgok aku memaki hamun si celaka tuh taw x :P ahahahaha.sian budak tu,after that murni pun pegi kat aku kate "saba daya bawak2 besabar,biaq pi depa lah wat pa kita tak wat pa kat depa",cam tu lah lebey kurang die cakap.die ni naif gile weyh kaw wa cakap lu,baekkk sgt sgt,korang wat pe je dgn die,die xkan mara weyh die xkesah die xkan melawan,huhuhu tape murni selagi daya ade,daya akan menyelamatkan murni dari segala anasir2 jahat tuh,jangan risau eh sayang.:)

2 biji si mencaci:

apit said...

Nk pendekar MUSTAR?

mcm cita bujang lapok tu?

huhuhuhu

Cikgu Ije said...

lawa nya dia! mata bulat hitam! =)

kem salam kat budak yang dirindui tu ye. ehe