Wednesday, December 31, 2008

terasa penyesalan :(

adakah aku akan dimaafkan atas segala yang aku lakukan?
terasa berat sgt nak mennagung segala ini.
kenapa baru sekarang aku menyedari sume ni?:(
dah terlambat ke utk aku sesalkan sume nie?
aku rase amat menyesal dn bersalah
tp
akan teguhkan aku utk merubah segala penye salan ini menjadi satu kenyataan dan kebenaran?


dapatkah aku melawan takdir yang telah tersurat mengatakan itu sume padaku?
kenapa baru sekarang aku tersedar sume yg aku lakukan?
tidak kah aku kesian pada DIE?
aku,die,dan siapa pun?
aku perlukan kekuatan untuk merubah penyesalan nie
aku xnak berat yang menanggung DIE disebabkan kesalahan yang terlalu banyak aku lakukan ini.
kenapa aku jadi mcm nie?
kenapa dari dulu aku blum menyedari akan semua ini?
tolonglah aku wahai tuhan

aku

nak berubah
:((

bantu aku :'(

1 biji si mencaci:

Anonymous said...

daya, ko mcm aku lahh. uwawawa