Sunday, December 21, 2008

. lala =)

hari ini 22 december 2008

hello, aku kenal dn start bersama die 22 march 2005
ok,
start,
sape die?die nie dh mcm sebahagian dari hidup aku.
die nie ok,started die aku kenal cmtu2 jer.
xsuke die weyh sebenarnye dulu,jerk jer.die cm ape je mule2.agagaga.lpas dh kenal,ok start tuh suke =) betul kate org xkenal maka xcinta,die sangat ambil berat oke pada aku,xperlu aku cakap banyak2 la,die tuh baek moremore die xpenah berkira dgn aku. =)
time kasih sebab menjadi die bagi aku.kalau aku hilang die xtaw la.die dah mcm salah satu anggota badan aku,kalau xde ley dikatakan akan rase cacat kan?tapi die melengkapkan aku*aww sweetnyer* die,sape ek die nie?malas la nak upload pic nak bagi korang sume rase suprise dikit =P supaya kamu semua tertanye2 sape kah die yang aku maksudkan nie.
ahahaha.
u ols,jangan tertanye2 ok nanty saye memberitahu laen siapakah DIE yang di maksudkan ini =)


cume nak cakap selamat bersama die 3 tahun 7 bulan thx die! =)

8 biji si mencaci:

Mira3dora said...

i noe who~
hahaha

jantan said...

wehhh
sape kah gerangan jantan yang betuah itu?
huhahhaha

Cikgu Ije said...

wopppss

edaya said...

cikmira=siapakah die yang sis teka nie ?=) agagagag

jantan=anda pasti die tu jantan?

goasop=
=) sayang die =)

Mira3dora said...

nak sebut name ke kat snii~

Adah said...

wah..da 3thn..hehe..

smoge eppi sntiase edaya..!=]

Asiah Termizi said...

aku tahu sape!! ahahahahah, syhhhh syhhh. :P

edaya said...

sbut name?nonoe

sis adahawak lagi lame dgn si die ok
:P

diaaaaaaaaaaaaaammmm bagus sayang
:)