Monday, December 22, 2008

ade ke?


ade ke perasaan rase cm nie?ape kene mengena entry nie dgn pic nie?tah tibe2 je hati nie ngade2 nak post entry cmne.aku sendiri xpasti kenapa.ape perasaan aku pun aku xtau?why ek?

ermm....
tht y my mum slalu cakap jangan angau bile berkawan?upss aku selesa menggunakan ayat berkawan dari berpacaran.alim disini oke?:)

ahahaha.sape yang angau bunda.anaknda tatau ape perasaan sekarang.weyhh.nape rase cmnie ek?
gatalgatalgatalgatal.agagaggagaga.

upss..malam malam cmnie memang selalu sangat rase cmni.nape ek?sbb bile dh mlam mule nak menggatal kan nak memanje kan?jerk okeh!:P
ahahaha
geli sebentar.cups!im very happy wif my life now.tuhan,jangan kaw ubah takdir aku plish?tapi,aku xkan mampu nak ubah everything yang telah KAU plankan.so if this is right for me,dekatkan ia dgn aku,dan jika ia bukan yang sebetulnya untuk aku,jauhkan ia untuk aku(sebahagian doa setiap hari).
mungkin ade banyak hikmah kalu kite bersabar.:)

weellls,tengg ye sebab?
he knows
:P
feeehhwwiittt,

1 biji si mencaci:

Cikgu Ije said...

kalo tgh nikmati saat bhagia.. cm feeling dpt result best, kwn2 sume free nk hang out*off topik cinta. ehe. ibarat nk bekukan waktu. ehe. =)