Sunday, November 1, 2009

sweet tp perlu ke? :(

cite nie nak kate sweet boley la sbb die berlaku dalam keadaan tidak aku jangkakan :) heeee ,hrtu through the phone aku sesaja call mak si jejaka,thennnnnn aku sesaja jela tnye pasal along die,dengar cite nak kawen, bile,huhu

mama : daya watpe tuh?
edaya : daya xde wat pape .mama sehat?
mama : sehat,ape cite?nape lame lame sangat xbalek?
edaya : sehaaat sangat,ehehe.daya bz sket la buka xnak balek,mama dengar cite along nak kawen dah?bile?hehehe.
mama : aah,along kawen bulan 3 nie,dengan kak ct,daya xpenah jmpe kan akk tuh?
edaya : xpenah,hehe akhirnye kawen gak die :D huhu.
mama : alaaa, mama nak cakap cmne daya,die nak gak yang tuh, dulu kakAyu tuh ade,die xnak, dahla yang skrg nie xsame cam kakAyu..ermm
edaya : nape ma cakap cmtuh?
mama : alaa,kakAyu tuh kan baek,buat keje xberenti,suke budak2,tuh die xnak,padahal kawan dr sekolah,lame dah kenal,nak kawen dgn pompuan yg baru kenal.
edaya : hurm,eleh mama tuh nak kak ayu je
mama : bukan cmtuh daya,xsame la, die tuh mama kenal lame,same mcm kamu,kalau la nnty alang kawan ngan orang laen,mama mesty bandingkan dengan kamu,sbb kamu mama dah kenal,dr sekolah kamu kawan,mesty mama pilih kamu ,ermm
edaya : erk :) senyummmm.

aku akui aku amat rapat dengan family die,then that y mama die baek sangat dengan aku.kakAyu tu merupakan awek first along(abang die),pompuan pertama die bawak balek umah, then mama sayangg gile kak ayu.fyi,kakAyu keje nurse kat gh,then mama sanggup g gh semata mata nak jmpe kakAyu tp kakAyu xde pun.siann mama kan, and the best part is mama sayang saye jugeeee.alang padan muke anda xley ade pompuan laen.muahaha.





2 biji si mencaci:

Unknown said...

sweet gile :D

Anonymous said...

as usual..masih cinta..