Thursday, November 12, 2009

presentation day :D successs

alhamdulillah, sebelum aku proceedd kepada cerita presentation,aku nak ucap maaf pada housemate2 aku sbb aku selalu xde kat umah,sori sayang sayang, aku g wat keje taww,bukan pegi menggtal,aku g wat preparation for the presentation days,korang pun tawu kan aku terpakse wat nie sume untuk murni ngan fyfy,sbb aku nak pindah dah :( so,aku nak bagi sesuatu yang amat bermakna pada mereka,aku seyes cakap aku rinduuuu saat bersama sama ngan korang,gelak gelak, aku tawu seminggu aku xde kat umah,every night aku kuaaa,kadang2 smpai tdo umah murni,bukan sbb xsayang ko,seyes aku sayang korang, tapi sbb aku kene jalankan tanggungjwab aku ehh sayanggg :DD


okey,proceedd, hari selasa petang, aku wif fy n murni telah berjaya membuat presentation dengan jayanye,akhirnye xsia sia aku balek umah kul 3 pagi utk do all the preparation,kami pun dh dipilih utk masuk ke competition business planning,lawan sem sem akhir,gile havoc aku risau isnin nie cmne la kan :D grrr,thenn aku nak thanks kat fy n murni my besever buddy, aku sayang korang sume taw,thanks for the wonderful presentation,hell i love u all :)

presentationn auuwwmmm

0 biji si mencaci: