Saturday, March 28, 2009

sedim here i comee

setelah lame aku xmengupdate kan diri kerana kebzian yang melanda diri,hari nie aku nak cite yang hari jumaat means hari kami bagi negeri2 kedah nie cuti,aku telah selamat sampai ke air terjun sedim,kulim kedah,
waterfall die jangan cakap weyh,sangat sejuk gile banggang lah,air gile deras,rase nak hanyut kot :)
heheh, kami pergi due kereta, 12 orang,kui2 ramai gak kan? expecially,yang ramai budak civil je kot,aku nie kate dak commerce,tapi melepak,rapat dengan minah minah civil je kot,sebab dorang nie bes,paham aku tak macam minah2 commerce yang dok ngumpat satu same laen,upss :) hahaini adalah sebelum smpai,aku pakai selendang je sebab malas nak sebeh2 pakai tudung betul japlagi nak cabut gak,xkan nak mandi pakai tudung kot? :)ni antara mereka mereka yang terlibat pegi mandi waterfall,nape menmen tepung nie?malam tu besday salah seorang dr kami,then paham2 lah die kene bermandikan tepung kan? tukang pembaling tepung yang pertama haruslah aku :)

0 biji si mencaci: