Monday, March 23, 2009

happy

sesungguhnya aku bersyukur sebab SAHABAT dah berbaek kembali :) luve kaw sayang! aku betol2 sayang kaw tahuu :)

mase untuk menceritakan aktivity yang dilakukan pada hari ini, mcm biase bangun pukul 7.00 am bersiapsiap g kelas,auchh malas betol lah,walaupun baru hari ke dua masuk kelas balek,malas gile rase,so far okeh jer :)
muke bersiap sedia nak g kelas pagi nie,hari nie aku malas gile nak touch up sikit2 je jadi er :P


first first dah kelas business management auch bapaklah mengantuknye,dah la cik management tuh kuat merapu je bile die lect aku agak terpingga pingga lah,ngantuk lagi,mcm2 perasaan bercampur aduk,dah la die dok bagi MINI PROJECT, good malasnye nak wat,sudahlah due nak dekat, ahh tension lah kelas hari nie

then after kelas BM, ade kelas marketing, btw kelas dibatalkan because our beloved lect dah selamat melahirkan bayi lelaki yang sangat comel :) aku gile sedey wey,mesty die dh xngajor dh,dah la tinggal sbulan lebey je nie,pastu die cuty bersalin gamaknye due bulan,dah nak abes sem dah,nampaknye,lect laenlah yang akan ajar kelas aku,bukan bermakna aku nak bandingkan kredibility lect tuh,tp aku gile paham kalau lect mrs LILY ajar marketing,memang tersemat dalam kepala otak lah.
so,kelas tamat awal hari ni,pukul 11, aku dh start membongkang,sampai lah pukul 3 ade orang tepon sbb ptang nie de latihan menari,oh good malas gile weyh nak g,tapi gagahkn diri gak la,bash muke trus g kelas menari plaks.sesungguhnye,hari nie aku banyak rehat je,macam tade kelass

esok,ade silat pulak,aduh malasnye nak g :(


0 biji si mencaci: