Monday, March 23, 2009

hurt


terasa macam berdosa sekarang nie er nape perasaan rase cmnie?

aku salah ke? wat SAHABAT aku mintak maaf kalau aku mengasari engkau sesungguhnye aku betol2 xsengaja mybe,benda tuh bagi aku sangat remeh sebab aku tataw perasaan engkau yang terEMO ngan aku so soorrryyy serius,aku memang rase mcm biase je : aku tawu aku salah!

SAHABAT,SUSAH KITE NAK CARI THE TRUE FRIENDS,BUT FOR ME, I REALLY FELT UPSAD,AKU BETOL2 RASE BERSALAH,AKU TANAK KEHILANGAN SAHABAT MACAM KAW,SEBAB AKU SAYANG KAW, SAHABAT,MAAF :(

2 biji si mencaci:

xxxx said...

daya tersentuhnyeee....
akuh pn nk mntk maaf!!1
sowiee sgt7x...
akuh pn namau ilang ko...
sowie sgt2 yunk...
lupakan je r..
atie tgh marah, mmg r cam tuh...
l

edaya said...

hehe mai terase ekh :P

ngade!
len kali jangan nak wat lagi
aku rase berslah gile..

pok montot laju2 tawu lah,sayang kaw weyhh!