Friday, January 16, 2009

pertemuan sekejap sahaje sedih duh :(


tadi kan dah cakap nak pegi mendating kejap,pastu jmpe la akk kecik ngan adek kecik yang cantik serta comel nie :)
kak ampun doh ko kene bawak kete plak jumpe aku sdgkan perjanjian kita aku yang datang umah ko :)
tapi xpela sume berjalan dgn baek,aku pun jumpela adek umminajwa dn akk ima :)
hahaha xkan korang xtertanye tanye kot nape die nak jmpe aku ek? :P ehehe see die nakk bagi present kat aku duhh.. toce toce nie adiah pertama aku pada harijadi yang ke 19,anda bile lagi? haaa perasan gituk u alls :P
hehehe nie nak menayang ape yang dapat tadi duh suo jgn jeles menjeles ye adekadek? :P



lihatlah view dari depan belum dibuka cantik kan? :P

view dari atas nak tunjuk reben seksi mereka ahaa suke lah tu pink nie mesty kak ima nie :P

saje aku tangkap gmba bukak step by step bagi makin jeles pade korang yelah adiah pertama kan harus lah aku mengeji :P

makin terburai riben die aku kerojekan ahaha nantykan lagi supsupsup lihatlah dunia aku taksabar nak tgok isi kandungan :)

tadaa bukak je wangi btol ke wangi ltak minyak wangi nie ke aku yang memang wangi ek? :) hehehe pooh untuk letak hp  uols lpas nie hp aku dh de partner la :P

alala ala comel comel comel kan sile jeles weyhhhh :P

pastu,aku godek godek lagi dalam kotak tuh cewah ade lagi satu tempat letak hp kot waaahhh xtahan nye die punye corak tuh cube perhatikan kawan kawan

lolipop oke! haha kakima dgn umminajwa nie mesty belikan aku lolipop nye stuff kan die tawu aku suke gile lolipop,last year bagi bantal lolipop hahah besh gile weyhh aku terharuuu :P sempat gak smbar si lolipop nie :)


last but not list :)

thank you both of u, ilysm la sayang! muuuuaaahhhhh

adiah first,bile lak adiah seterusnye? :)
hahahah
gelak kejiiii :P



2 biji si mencaci:

ummi najwa said...

ahaha
MALU la weyh!
hadiah xsberape. malu doe -.-"
kotak tu nantek kn? hee
kotak uh mang da ade kt uma. wee c(:
tali lolipop uh dri sy :)
pooh itu dri akk ima (:

B..alang said...

eh ..eh .. besday kah ... alang cuti blogging sat hari tu ...
Hepi belated besday lah ye... and selamat berstudy ....