Friday, January 2, 2009

checked list,balek KEDAH




macam yang korang sume tau lepas nie aku nak masuk belajar balek.so seperti biase mcm budak sekolah banyak gile barang aku kene siapkan balek yeah utk pegi sane balek.haha.dh la time semester break hari tu umi amek aku naek kete which is kawan aku yang laen laen balek naek bas je kan?hahah.aku amat tergedik gedik.cube la korang bayang kan perjalanan dari KL-KEDAH berapa lama hampir 6 jam oke?pergi dan balek 12 jam dan aku suh umi amek aku gak sebab barang aku amat bnyak plus cmne nak naek bas,sbenanye,bukan ape pun boley je tinggal kalau nak sebab next sem aku dapat duk dalam asrama(ley la aku menggedik seperti selalu) haha.tapi tapi aku nie mengada ngada nak bawak balek sume barang aku.hahamcm lah hilang kalau simpan kat bilik study kan?sngat gedik oke,sile menjeles sbb umi aku baek.ahaha



so,bnyak gile la barang yang aku nak kene  beli tapi aku malas nak beli lah.boley x?sayang jum teman i,u dah dapat gaji kan?i nak beg baru g kuliah,haha sangat tergedik2 weyh,sape sape yang sayang aku ley menghadiahkan aku beg yea kawan sempena hari jadi aku yang tak berapa hari lagi nie,aku counting hari nie nak tunggu harijadi sape nak bagi hadiah,ahah sebenarnye bukan tade beg tapi aku sgt dengki kalau sayang dapat gaji xbagi aku pape,see aku sgt lah kejam kan so sape sape jangan mengorat aku kalau xde dwet,see sangat keji,hahaha.then musti lah bayar yurang pengajian and yuran asrama,dengan banggenye aku mengatakan dh settle oke!thx umi nanty dapat PT saye blenje adek adek sekalian yea?oh ptptn bile nak dapat xsaba nak menjoli sem nie.ahah dah macam macam dalam pale otak aku nie pk nak beli ape sile jeles ye sahabat handai?:P weekksss,




so banyak gile lagi barang aku lum beli,bile nak beli tataw la,lum lagi merancang bile walaupun another two weeks je lagi aku nak merempat kat kedah.haha.bes bes tasabar la nak balek sane.ahah nak maen kejar kejar dengan maizan gile.haha.nak taw satu stories xpasal makcik maizan nie?haha die nie bes weyh same gile dgn aku,kite org nie memang pasangan ideal la sebab ape,sebab kiteorg berdue nie kuat melawan,haha one day,kiteorg berdue nie time tuh memang ketua blok aku dah aim kiteorg taw sbb banyak kurang ajar,ahaha aku peduli ape kaw senior aku junior tapi aku xmintak dwet kat kaw klau aku nak makan kan?so diam la setan ahaha.then time tu exam weeks nie beberapa days before cuti sem la,aku ngan maizan main kejar2 satu aras aku,dah kate men kejar2 mestilah suara bapak kuat terjjerit2 walaupun kami berdua je yang maen kejar kejarnye,haha pastu ketua blok aku nie duk aras yang paleng atas sekali which is aras 3 name die KAK EJA haha then die jerit cmnie kat kiteorg'wei kalau xde pekse tuh duk jela dalam bilik diam-diam,org laen pon ade pekse' uhuuuuuu gile bapak kene sound,terkincit2 gelak aku ngan maizan



see,then roomate aku pon tnye la apesal,aku sotset cite cite die gelak gile,haaa taw pon,pi maen watpa,grr ahahah bes kan kalau jadi kawan aku mesty xbosan



see,sgt keji.so nak ucapkan thx ROOMATEKU yeah,walaupun next sem kite boley plih nak berroomate dengan sape,tapi KAMI TELAH SEPAKAT NAK ROOMATE UNTIL SEM 6 kaw.ahaah,kami bukan same course,bukan same jabatan,tapi same hati,walaupun die punye kos ukur mengukur tapi kite boley masuk kan sayang?hahaha tasabar nak beronggeng balek.:(



ps: result nak kuar dah,takut takmau repeated boley x? :'(

0 biji si mencaci: