Wednesday, January 14, 2009

countdownnn :))

kawan kawan aku sedang mengcountdown untuk balek ke tempat nie :)
ade lagi bape hari days je remaining,xsilap 2 hari je,ahaks2 sedihnye,

lpasnie xley nak slalu sgt berblogging bz bz bz kot?:P
tapi xpe akan diupdated selalu seperti biase walaupun aku dok hostel kan?
harus ku updated supaye kurang sawang sawang!
plus kat hostel de wireless free,ahaksss so sangat
senang nak updated
tp
kkadang die punye line slow nak mampossss owhh,sekali slalu termencarut kalau kat sane sbb pa
nas baran dah naek smpai kepala,ahahahhaha
ini bilik aku sem lepas,abaikan segala selerak sbb aku pengemas orangnye ahahahah :)nak menjadi pelajar balek la lpasnie terpakse memakai baju kurung feveret ahahahaha aku tak soke kenapa nak kene formal gile weyhhhh :Pnie plak view dari bilik ain tu asrama dak laki kiteorg slalu ngendapngendap ahahah terbongkar rahsie,lpsnie aku nak mengaway sebab g sini la kejiiii je :P sorggaaaa ja tgokk lawa kan ? :)
ainnnn rindu sem nie xjmpe kaw dah kan?xley nak jadi gegile,nie kawan dari skolah menengah taw since form one same kelas smpai masuk ipta pun same kelas,gile punye panjang jodoh kami tapi ain xde dah sem nie and sem akan akan datang atas sebab tertentu,weyh sedih weyh ko je paling bes :P slaen murni,jas,fyy :)nie plak UMAH SEWA XJADI kiteorg,hari tu sebelum naek sem masing masing keji je xnak dok hostel sbb takbes:P kene ikut ruless sgtlah taw jela kan negeri KEDAAAHH haha pastuu tetibe masing2 keji nak dok hostel sbb nak jimat dwet,ahhaha mcm mcm kesian umah sewa nie xdapat tuan mcm iteorg,to cik asiah sewa sorry kiteorg wat hal yang menyebabkan cik datang mengamuk :P aku sokeeee tapi ain yang kene bebel kiteorg angkat kaki je :P kejiii ok :)


haaaa
tu sune antara kenangan sem lepas,sem nie ape yang akan aku tempuhi plak kan?xsabarnye nak wat draaamaa airmata keji :P
hahahahah
weeyyhh
sape tanak smbut bufday aku,aku kat sane helphelp kawan kawan aku nak kek :( sedih smbut bufday sowaaanggg


paaa,help me :)



2 biji si mencaci:

Cikgu Ije said...

haha. hostel boys jao cmtu pun le ngedap2. =P

ktrg sem akhir nt kene duk umah sewa. adei la.. takbest..

edaya said...

hahah duk umah sewa xbes la xley nak memaen kejar kejar :P
ayat backup diri :)