Wednesday, February 18, 2009

*tet saket aty makan aty*

tet,saket aty makan aty,uh sangat tepat sekali dengan perasaan sekarang ini,vahvi buntot lah :(
minah,asal kaw nak balingbaling campak beg aku je mcm kaw baguslah buduh! sangat trauma aku tgok muke kaw yang tidak menepati kecantikan itu :P,kadangakala kan kaw mcm muke laki, ini fakta bukan auta :)
aku bukan nak merapu meraban tapi minah nie dah sangat sangat lebey lah!
ini sitikus tu punye pasal,apesal lah engkau menarik kerusi minah itu utk meletap laptop aku?
dan siminah mengambil kerusi aku yang ade buku dn beg aku dibalingbalingnye,sial sgt cmpur cilaka
*grrrrrrr*
terlalu banyak aku mencarut sekarang nie? :) sebab kaw lah minag 3 suku!
:) hahaha



oke,mule aku nak tanye kaw lah kan mane handphone yang balak kaw janjikan nak beli utk kaw tuh??xnmapk pun,xlihat pun :) pastu aku nak tanye kaw lah kan kalau lah balak kaw xbelajar kat swasta punye tempat haruslah die dh kene tendang dengan pointer die yang amat sikit itu kan? :) hahaha,lagi satu kan kenapa lah engkau memakai baju saiz L semasa hang out bersama kami sedangkan badan ko tuh super duper extraextrasmall,gile bapak kering nampak tulang je,hahaha,sangat beso baju ko,smpai kiteorg pun malu nak jalan ngan ko,dah tu belangbelang plak tuh,sgtlah tidak menepati citarasa macam zibra lepas kandang kut? :) sori aku amat skait haty kawankawan,ape nak wat ek kalau ade kawan korang cm die nie?xsedar diri :) tawu lah dean sem lepas xpayah lah nak wat perangai mcm kaw tuh pandai gile,sedangakan kite course yang berlainan lah bodoh!

1 biji si mencaci:

.Cik Nana. said...

aper salah dia?