Wednesday, February 18, 2009

marketing part two

hurm,macam mane nak cakap ek?nape lah susah sgt kepala otak aku nak ingat everything bile tang exam sume jadi lemah,plis sape sape yang ade ubat ley mentolong aku x menggunakan akal aku yang waras ini untuk ke arah kebaikan sekali sekala? :) sangat sweet kan aku? ok fullstop! sekarang kita berali pada cerita terbaru dalam hidup aku :)

aku ade banyak masalah sekarang nie,firstly aku berasa tidak berapa selesa dgn SESEORANG. sory aku xley nak showw off siapa sebab aku xnak mengecilkan hati die :) see,walaupun aku taksuke die tapi aku menjaga aibnyak uols,sebab aku aku xsuke? sebab die CAKAP BESAR PASAL BF DIE? plislah! be rational sikit sayang.aku takpaham gile nape ade manuisa yang semacam ini kawankawan?nak tawu nape? die showw off her bf is the best among ours! see, sorilah,kalau setakat ko yang baru kapel xsmpai setahun tu nak show off cmtu,xpayah la.ko blum kenal lagi baek buruk jantan nie.hisshh kemarahan aku d naiknaik smpai tahap kepala :) hahah aku cukup xsuke dgn die,boley? :) see,sgt keji aku kan

sowii lah,aku yang kapel agak lame nie NAK MSUK 3 YEARS 9 MONTH nie pun takde nak cakap seberlagak engkau weyh,sori oke,aku memang xley nak tgok muke engkau,so engkau tahu kan nape aku xpndang kau?sbb aku meluuuaattt! aku VERY THE MENYAMPAH! aku agak emo kalau bercakap pasal die nie tapi sorilah,engkau bukan menjadi pilihan aku untuk dibuat kawan.sori kaw xlayak,aku sgt berlagak ke ulos? hahah sori :)

officially,i always with AHMAD FADZIL JAAFAR since 22 may 2005 :) . i belong to him oke?
CINTA LAMA SANGAT SUSAH NAK DILUPAKAN :) SAYANG THANKS U DATANG BAWAK HATI BUNGEBUNGE BERSAMA I SLAMANYE :)


ups!sebelum terlupa,one more thing SELAMAT PENGANTIN BARU my bestbuddy noriza muslim dgn hubbynye :) die baru 19 tahun tp sudah disunting,sowii aku xdapat g,ini alang punye pasal :P wekkss nanty bawak anak ko plak g kenduri aku :)

1 biji si mencaci:

Cikgu Ije said...

19? jodoh dah sampai. alhamdulillah. ehe