Thursday, September 24, 2009

impian jadi kenyataan :D ahaha

hati rasa mcm nak terbang terbang kat udara :D
weee, bile heel idaman berjaya disambar. huuuuuu

sonoknye, 2 days before raya sampai2 je kl, trus pakcik masham ajak teman g sunway die nak usha kasut nike, n then aku pun takbeli lagi kasut raya sonok la nak ikot, tp x expect sangat sbb xtawu nak beli kasut raya ke xnak, bcoz sehari sebelum tuh aku dah sambar satu heel kat penang, n aku tinggal je kat umah sewa aku kat sane xpakai lagi, so dalam kepala tuh rasa cm malas nak beli lagi. tbe2 aty melonjak2 nama butik charles n keith, sape yang xsuke weyhh.mata aku dah xley nak berhenti dh plih, xtawu nak amek yang mane tawwwww! geraaammmm! kalau kaya kan bes butik tuh aku beli.ahaha berangan

thenn, aku ade la berkenan one white heel nie, tp pakcik tuh xsuke, ahah aku pun memuncung la dh
aku suke die xsuke, n then die ade pick one heel itam nie, cm kulit bile try,auuwwwmmmm selesa siot, harga pon lagi mahal dr yang aku pick heel putih tuh, so aku okey aje dah memang die yang bayar kan?so ikot jela :D plus die yang nak tgok aku pakai heel nie, utk sape lagi aku melaram :D hehe, weeyyhh seyes sonok, aku smpai hr nie xusik lagi heel nie, masih elok lagi, bile nak kuar beraya je, rasa SAYANGGGGG je :) haha dasaarrr! yela ko, harga dh due rat sape yang nak pakai? aku sayangggg! heee :D nak pakai bile ade occasion tertentu saje, boley? :D weeehaaa! heel idaman dah dapat disambar :D weeeee!



n lastly, selamat hari raya aidilfitri, maaf zahir dan batin dari aku :D


4 biji si mencaci:

CiPoT CeDoT said...

mcm mane la blak ko sngop shoping nagn ko...

edaya said...

haha.
wan
ko xtawu
die pon penat ngan kasut aku
cm kaw gak
:))
haha
tapi bile muke sudah ditarik die terpaksa turuti :)) kejaammm

CiPoT CeDoT said...

akhaz...
perempoun...
pandai buat muke..
awek aku buat muke pown..
dgn kadar segera aku turuti..
waaahhhh...
nak buat cam neh..
cinta dlm hatie...
x gitu....

edaya said...

cinta dalam hati?
hahaha.
mcm kenal je ayat tuh,,

mamposs