Monday, September 28, 2009

aku benci manusia mcm kau LABU !!

cerita bermula apabila seorang LABU mengatakan dia tidak berpuas aty pada diri ku. sebenarnya die bukan xpuas aty pada aku, tp pada orang yang dekat dengan aku, secara tidak langsung aku kene tempiasnye sekali.

sebenarnya, aku langsung xsuka cara kau LABU! perlu ke kau hebohkan hal yang aku rasa sangat peribadi pada satu dunia? untuk apa tujuan kau? bagi menampakkan diri kau tak bersalah? ha, tp bende nie sume kau yang mintak kan LABU so ko terima la sendiri, bukan aku nak backup sape sape, tp kau yang cari padah, so kaw la yang hadap bende nie sume. aku paling xpaham dengan ko LABU bile ko kate aku dn OKE AKU NAMAKAN SORANG LAGI ALI yang bersalah, so wtf ko! aku bukan uneducated people yg nak maki maki org, so not me okey! tp tindakan bodoh ko LABU menyebabkan aku sangat sangat benci dengan ko! aku harap xdapat tengok muke ko sampai abes sem nie. aku langsung xsalahkan ALI, die xtawu ape ape, bagi aku, tindakan ALI betul sbb kaw dah kacau hak die, kau la yang tanggung akibatnye, untuk ape aku nak backup ko lagi? selama nie, aku suke kau, tp perangai ko LABU mcm pondan berak kapur menyuruh sume mengfuck aku ape yang korang dapat? aku makin BAHAGIA DENGAN ALI OKE!

HAHA! TINDAKAN BODOH KAW TUH YANG MENYELAMATKAN HUBUNGAN AKU DENGAN ALI DR RETAK MENANTI BELAH ! SELAMAT AKU XTERLAMPAU TERTARIK DENGAN KAW, DAN AKU BERTERIMA KASIH PADA DIRI AKU KERANA SEMPAT SEDAR SAPA KAU YANG SEBENARNYA. aku benci kau LABU!

3 biji si mencaci:

CiPoT CeDoT said...
This comment has been removed by the author.
CiPoT CeDoT said...

i know whos his...
jgn terlampau salah kan Labu
aku yg membuat kan korg falling at eyes..
sory,...
blame it on me..

semoga:
>ko berbahgie bersama Ali
>Labu berbahgie bersama akarnya

edaya said...

jangan tersalah anggap wan.
entry hanyalah entry
aku xpenah shows bende nie kat spe2


:(